کد خبر: 235957

دستگیری 30 نفر به اتهام اخلال در امر انتخابات و خرید و فروش رای

حجت الاسلام مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری ۳۰ نفر به اتهام اخلال در امر انتخابات و خرید و فروش رای خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: حجت الاسلام مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری ۳۰ نفر به اتهام اخلال در امر انتخابات و خرید و فروش رای خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا از مشارکت بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: مشارکت گسترده و پرشور مردم در حوزه های رأی‌گیری و تشکیل صف‌های طولانی برای مشارکت در سرنوشت کشور، نشان از وفاداری مردم به نظام انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ثبت 194 مورد تخلف انتخاباتی اظهار کرد: اولویت ما در رسیدگی به تخلفات پیشگیری از بروز جرائم بوده که این مهم توسط ستادهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی پیگیری و به متخلفین تذکرات لازم داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان در پایان خاطرنشان کرد: 30 نفر به اتهام اخلال در امر انتخابات و خرید و فروش رای دستگیر شدند، همچنین پیش از این در جریان برگزاری انتخابات برای تعدادی از مدیران دولتی اعلام جرم و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

مرتبط ها