کد خبر: 235981

دانشجویان سخنرانی معاون ترامپ را ترک کردند

معاون رئیس‌جمهور آمریکا که تا همین چند ماه قبل فرماندار ایندیانا بود، در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاهی در این ایالت با مخالفت دانشجویان مواجه شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون رئیس‌جمهور آمریکا که تا همین چند ماه قبل فرماندار ایندیانا بود، در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاهی در این ایالت با مخالفت دانشجویان مواجه شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، دانشجویان دانشگاه «تونره دیم» در ایالت ایندیانا همزمان با آغاز سخنرانی ‌معاون رئیس‌جمهور آمریکا در این دانشگاه،‌ از محل سخنرانی خارج شدند.

چند روز قبل وزیر آموزش و پرورش آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه «بثون-کوکمان» توسط دانشجویان هو شد.

در روزهای ابتدایی آغاز به کار دولت،‌ معاون رئیس‌جمهور آمریکا هم در یک تئاتر، توسط تعدادی از سیاه پوستان هو شده بود.

«مایک پنس» روز یکشنبه (دیروز) برای اولین بار از زمان آغاز به کار به عنوان معاون رئیس‌جمهور آمریکا، به ایالتی که تا چند ماه قبل فرماندار آنجا بود برگشت تا در در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان شرکت کند.

وی از ژانویه 2013 تا ژانویه 2017 فرماندار ایندیانا بود اما با انتخاب دونالد ترامپ، او کارش را به عنوان معاون رئیس‌جمهور و نفر دوم در دولت آمریکا آغاز کرده است.

حضور او در دانشگاه «تونره دیم» با تایید دانشجویایی که منتقد مواضع دولت کنونی امریکا به ویژه در زمینه مسائل نژادی و مذهبی هستند، مواجه نشد.

معاون ترامپ به محض آغاز سخنرانی در جمع دانشجویان با خروج تعدادی از دانشجویان حاضر در مراسم فارغ‌التحصیلی مواجه شد

هرچند همه دانشجویان اقدام به خروج از محل سخنرانی معاون ترامپ نکردند اما خروج این تعداد از آنها،‌ نشان دیگری از تشدید مخالفت‌های در آمریکا با دولت کنونی است.

مرتبط ها