کد خبر: 236221

معروف‌ترین ورزشی‌های ناکام در شورای شهر

در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تعداد قابل توجهی از چهره‌های ورزشی نامزد شده بودند اما کمتر چهره‌ای توانست در کلانشهرهای ایران رای بیاورد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تعداد قابل توجهی از چهره‌های ورزشی نامزد شده بودند اما کمتر چهره‌ای توانست در کلانشهرهای ایران رای بیاورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، با برگزاری انتخابات شورای شهر، چهره‌های راه یافته به شورا مشخص شدند و در این بین بازهم ورزشی‌ها تعداد کرسی قابل توجهی را به خود اختصاص دادند.

ناکامان ورزشی شوراهای شهر

علیرضا دبیر، هادی ساعی، عباس جدیدی، حسین رضازاده، علیرضا فغانی، حبیب کاشانی، حمید سجادی، مناف هاشمی، احمد دنیامالی و سیدمهدی هاشمی شکست خورده‌ی بزرگ ورزشی‌ها در انتخابات شورای شهر تهران لقب گرفتند. برخی از این نام‌ها علیرغم تبلیغات فراوان نتوانستند جایی در بین 21 نفر اول تهران داشته باشند.

علی محمدی و داوود اخباری ملی‌پوشان سابق کشتی در توابع تهران، نتوانستند رای بیاورند.

همچنین در استان البرز هم بهنام محمودی عضو سابق تیم‌ ‌ملی والیبال از راه‌یابی به شورای شهر کرج باز ماند.

حمیدرضا قلی‌پور قهرمان ووشو نیز در کرج نتوانست رای اعتماد مردم را جلب کند.

محمد نوذری رییس هیات تکواندوی کرج و پدر همسر یوسف کرمی نیز نتوانست به شورای شهر کرج راه یابد.

در اصفهان نیز احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان کاندیدا شده بود اما با اقبال اهالی شهرش مواجه نشد.

محمد علی پیروانی از خانواده فوتبالی "پیروانی"‌ها نیز مطرح ترین نامزد منتسب به ورزشی ها در شیراز بود اما وی هم به دلیل پیروزی قاطعانه لیست امید، فرصت حضور در شورای شهر را پیدا نکرد.

همچنین در قم کریم بهرامی، رئیس هیات فوتبال و دکتر باقری مربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتسال رای نیاوردند.

یکی دیگر از ناکامان بزرگ ورزشی محسن ترکی داور سابق فوتبال ایران بود. وی که تبلیغات گسترده‌ای در خراسان رضوی داشت، نتوانست با اقبال مردم روبرو شود.

تکتم بیدل ملی‌پوش سابق جودوی بانوان و مربی فعلی تیم ملی از حضور در شورای شهر مشهد بازماند.

علی شکری پور، بهنام طیبی و جانعلی خسرونژاد ملی‌پوشان سابق و مربیان کشتی در استان مازندران نیز نتوانستند رای اعتماد مردم را جلب کنند و از حضور در شورای شهر بازماندند.

مرتبط ها