کد خبر: 237645

اقدام خودجوش دانشجویان دانشگاه رازی در پی حمله تروریستی تهران +عکس

برگزاری مراسم سوگواری دانشجویان دانشگاه رازی در پی شهادت شماری از هم وطنانمان در حمله ی تروریستی تهران و محکومیت این اقدام تروریستی، انجام شد

خبرنامه دانشجویان ایران: برگزاری مراسم سوگواری دانشجویان دانشگاه رازی در پی شهادت شماری از هم وطنانمان در حمله ی تروریستی تهران و محکومیت این اقدام تروریستی، انجام شد.

در دومین_شب از حمله ی تروریستی مزدوران داعشی به مردم بی گناه ،در مرقد مطهر امام خمینی(رحمه الله علیه) و مجلس شورای اسلامی،
دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در اقدامی خود جوش و دانشجویی با تجمع در مقابل دانشکده_ی_فنی دانشگاه رازی و قرائت بیانیه ای اقدام به محکومیت این عمل بزدلانه نمودند.
بیانیه به شرح زیر است :


"بسم الله الرحمن الرحیم
ما دانشجویان دانشگاه رازی از تمامی قومیت ها و جای جای ایران اسلامی گرد هم آمده ایم تا ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ و ناگوار ،همدردی خود را با خانواده های معزز و معظم شهدا و آسیب دیدگان این حادثه تروریستی اعلام کنیم و با دستهای گره کرده ،پشت در پشت هم تا آخرین قطره ی خونمان از اهداف و آرمانهای انقلاب دفاع میکنیم.
طبیعی است که بدخواهان ایران اسلامی ،این افتخار آفرینی ها و همبستگی حاکمیت ،دولت و ملت را برنتابند و با اجیر کردن و حمایت از عناصر متحجر و تکفیری تلاش کنند تا شکست های منطقه ای و نارضایتی های جوامع خود را پنهان سازند.
غافل از آن که آزموده را آزمودن خطاست و ملت ایران که برآمده از فرهنگ عاشوراست ،این بار نیز ثابت خواهد کرد که هر دسیسه و توطئه بدخواهان را با وحدت و انسجام بیشتر و با ساختار قدرتمند امنیتی خود در هم خواهد شکست.
و به فرموده ی رهبر عزیز انقلاب این ترقه بازی ها در اراده ی ملت ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت. و این را همه بدانند که اینها کوچکتر از آنند که در اراده ی مردم و مسولین اثری بگذارند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته"

مرتبط ها