کد خبر: 240056

متخصصان برنامه‌نویسی موبایل در دانشگاه شریف گرد هم می‌آیند

متخصصان برنامه‌نویسی تلفن همراه در کشور، برای چهارمین بار در مسابقات ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه در دانشگاه شریف دور هم جمع خواهند شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: متخصصان برنامه‌نویسی تلفن همراه در کشور، برای چهارمین بار در مسابقات ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه در دانشگاه شریف دور هم جمع خواهند شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از زومیت؛ چهارمین دوره مسابقات ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه شریف برگزار می‌شود. در این مسابقات متخصصان برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با همکاری گرافیست‌ها و ایده‌پردازان، طرح اولیه پروژه‌ی خود را پایه‌ریزی کنند.

دو موضوع کاربردپذیری و تجربه کاربری که به معنای سهولت دسترسی کاربر به بخش‌های مختلف، عملیات و امکانات است، در این مسابقات اهمیت خاصی دارند. موضوع مورد اهمیت دیگر خلاقیت در برنامه‌نویسی است که در هر سه حوزه ایده‌پردازی، کاربردپذیری و کدنویسی برنامه باید ساختار، راه حل و برنامه‎ی خلاقانه وجود داشته باشد. در ایده‌پردازی باید درآمدزایی در اولویت قرار بگیرد. محیط برنامه‌نویسی، تکنولوژی به کار گرفته‌شده، ابزارها، کدها و روش کدنویسی از موارد دیگری هستند که برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی باید مد نظر شرکت‌کنندگان قرار بگیرند.

ثبت‌نام در این رویداد از ۱ الی ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۰۲۸۹۶۳  تماس بگیرند.

مرتبط ها