کد خبر: 240690

محمد قمی: رویکرد وزارت‌ علوم شایسته نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مجددا تاکید کرد بدنه مجلس شورای اسلامی با دانشگاه آزاد همراه است و از این دانشگاه دفاع می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مجددا تاکید کرد بدنه مجلس شورای اسلامی با دانشگاه آزاد همراه است و از این دانشگاه دفاع می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، محمدقمی درباره طرح الزام وزارت علوم برای حل مشکل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «این طرح یکشنبه آینده در جلسه علنی مجلس مطرح می‌شود، مجلس طرفدار و حامی دانشگاه آزاد است و می‌خواهد که این دانشگاه با قوت به کار خود ادامه دهد.»

او ادامه داد: «وزارت علوم با این حذف رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهد این دانشگاه بسته شود، این رویکرد شایسته نیست، دانشگاه آزاد سابقه طولانی در آموزش عالی دارد و باید به این دانشگاه کمک کنیم که به ماموریت‌های خود ادامه دهد.»

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: «واقعیت این است که دانشجو کم شده و مخارج دانشگاه زیاد شده است، باید به سمتی برویم که این دانشگاه بیش از این متضرر نشود.»

قمی گفت: «به احتمال زیاد نمایندگان با این طرح که به صورت استفساریه است موافقت می‌کنند و نمی‌گذارد که دانشگاه آزاد به سمت تعطیلی برود. براساس این استفساریه بعد از این، مرجع تصمیمات دانشگاه آزاد کمیته سه نفره خواهد بود.»
 

مرتبط ها