کد خبر: 241891

سه هفته‌ی دیگر پرچم‌دار نوکیا رونمایی می‌شود

اولین گوشی نوکیا مجهز به دو دوربین لنز زایس و 13 مگاپیکسلی در پشت سر سه هفته ی دیگر رو نمایی می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: اولین گوشی نوکیا مجهز به دو دوربین لنز زایس و 13 مگاپیکسلی در پشت سر سه هفته ی دیگر رو نمایی می شود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از خبر آنلاین، بعد از سه سال پرچمدار نوکیا راهی بازار می شود این محصول جدید اولین گوشی نوکیا مجهز به دو دوربین در پشت است که لنز زایس داشته و 13 مگاپیکسلی تعریف شده است.

نوکیا 8 نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد و پردازنده اسنپ دراگون 835 با 6 گیگ رم نیز از آن پشتیبانی فنی می کند.

مرتبط ها