کد خبر: 242501

وقتی امضای جان کری تضمین بود +عکس

با امضای تحریمهای جدید ایران توسط ترامپ رسانه های اصلاح طلب در یک هماهنگی عجیب به سانسور این خبر مهم پرداختند و خود را به ندیدن و نفهمیدن عجیبی زدند!؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از عصر امروز با امضای تحریمهای جدید ایران توسط ترامپ رسانه های اصلاح طلب در یک هماهنگی عجیب به سانسور این خبر مهم پرداختند و خود را به ندیدن و نفهمیدن عجیبی زدند!؟

بنا بر این گزارش در حالی که اکثر روزنامه های جریان جبهه مومن انقلابی این رویداد مهم را بازتاب داده اند جریان اصلاح طلب و حامی دولت با پررنگ کردن مراسم تنفیذ و تحلیف از کنار این فاجعه مهم سیاسی که در دولت روحانی به وقوع پیوست است به آسانی عبور کردند!

به گزارش خبرنگار ما، برای همین منظور یکی از خوانندگان ما طرحهایی را که مشاهده می کنید و یک جمله از حضرت آقا خطاب به تیم مذاکره کننده که کمتر بهش پرداخته شده است را طراحی کرده است و برای ما فرستاده است که عین آنها را برای شما منعکس نمودیم.

به گزارش عصر امروز امام خامنه ای فروردین 94 در جمع مداحان فرموده بودند که: به تیم مذاکره کننده فرموده اند اگر به طرف مقابل اعتماد کنند، اگر خر طرف مقابل از پل گذشت به ریش آنها می خندد...  بعضی ها این روزها در حالی می گویند که مذاکرات با هماهنگی رهبری بوده است است، اما آقا قبلا به آنها هشدار لازم را فرموده بودند.

مرتبط ها