کد خبر: 243998

تلخ‌ترین برد عمر امیدهای والیبال

امیدهای والیبال ایران به صورت میلیمتری از صعود به جمع ۴ تیم برتر جهان بازماندند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، بازیکنان زیر ۲۳ سال والیبال ایران که از چند روز قبل کار خود را در رقابت های امیدهای جهان در قاهره مصر آ‌غاز کرده بودند، شاید تلخ ترین پیروزی خود را شب گذشته سپری کردند.

شاگردان سیچلو در گام نخست این مسابقات شکستی را مقابل آرژانتین تجربه کردند که در گام آخر این اتفاق کار دستشان داد. اگر چه بعد از بازی نخست امیدهای والیبال ایران به ترتیب چین، الجزایر، ترکیه و روسیه را پشت سر گذاشتند اما در نهایت از صعود به جمع ۴ تیم برتر جهان بازماندند.

بلندقامتان جوان ایرانی شب گذشته برای تحقق رویای صعود به نیمه نهایی مقابل روسیه ای قرار گرفتند که پیش از این حتی یک شکست هم در کارنامه اش نداشت. تنها راه صعود برتری قاطعانه مقابل قهرمان دوره قبلی این رقابت ها بود.

در شبی که مربی آرژانتینی ایران به دلیل اعتراض به تصمیمات داور با کارت قرمز از کنار زمین به بیرون هدایت شد، شاگردانش با نتیجه ۴ بر ۳ روسیه قدرتمند را شکست دادند؛ اما فقط به دلیل ست شماری نتوانستند جواز صعود به دور بعدی را بگیرند.

تیم های آ‌رژانتین، ایران و روسیه هر کدام یک شکست در کارنامه خود داشتند که در نهایت ۲ تیم دیگر به دلیل وضعیت ست شماری بهتر توانستند به نیمه نهایی برسند. شاید این تلخ ترین پیروزی امیدهای والیبال ایران بود که با نتیجه ۴ بر ۳ و با قانون جدید فدراسیون جهانی اتفاق افتاد؛ اما به صعود منجر نشد. بازیکنان تیم ملی ایران بعد از بازی از این اتفاق به شدت ناراحت بودند و حتی برخی از آنها اشک ریختند.

حالا سیچلو و تیمش باید در ادامه مسابقات برای کسب عنوان پنجمی جهان تلاش کند.

مرتبط ها