کد خبر: 244178

درخشش والیبالیست‌های ایرانی در تایوان

تیم والیبال دانشجویان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات دانشجویان جهان با شکست سه بر صفر جمهوری چک برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات دانشجویان جهان راه یافت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو فرهاد پیروت پورعضو تیم ملی والیبال دانشجویان ایران بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: خدا را شکر که توانستیم به مرحله بعد برسیم. در جلسه آنالیز بازی، کادر فنی تمام نکات مدنظر را گوشزد کرده بود. ما با شناخت کامل وارد زمین شدیم و توانستیم برای اولین بار در تاریخ مسابقات دانشجویان به جمع ۴ تیم برتر برسیم.

وی در خصوص مسابقه با برزیل یا اوکراین در نیمه نهایی تاکید کرد: برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم. ما محکوم به برد و صعود به فینال هستیم.

هم چنین امیرعلی محمدفتعحلی پس از این پیروزی گفت: ما قبل از شروع این مسابقات تحت فشار بودیم که به جمع ۴ تیم برتر برسیم. خدا را شکر با ذهن آماده و با شناخت کامل وارد زمین شدیم و به پیروزی رسیدیم. تنها هدف ما حضور در فینال است و می‌خواهیم خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات را به دست بیاوریم.

محمدطاهر وادی دیگر بازیکن تیم والیبال دانشجویان هم افزود: شرایط تیم ما آن قدر خوب است که بازیکن نیمکت نشین و فیکس نداریم. همه برای موفقیت یک دل شده ایم و جلو می‌رویم. هدف مان این است که به فینال برسیم.

تیم والیبال دانشجویان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده برزیل و اوکراین خواهد رفت.

مرتبط ها