کد خبر: 245247

۱۵ پیشنهاد برای آنهایی که سرعت اینترنت برای‌شان مهم است؛

گوشی‌های 4G زیر ۵۰۰ هزار تومان +عکس

با پیشرفت علم و تکنولوژی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند حتما موارد بسیار زیادی مشاهده کردید که افراد حین راه رفتن در خیابان و یا در تاکسی و مترو مدام مشغول کار کردن با این قبیل گوشی‌ها هستند که یکی از بیشترین زمینه مصرف این گوشی‌ها حضور در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گسترش شبکه‌های اجتماعی و به روز رسانی بدون وقفه آن‌ها یکی از مهمترین دلایل محبوبیت روزافزون محبوبیت تلفن‌های هوشمند است اما استفاده از شبکه‌های اجتماعی منوط به برقراری به یک منبع مطمئن و پر سرعت ارائه دهنده اینترنت است اما مودم‌های وای وای و... قابل جابه‌جایی نیستند، یکی از ساده ترین راه‌ها استفاده از اینترنت اپراتورهای تلفن همراه است اما برای برقراری تماس با اینترنت پرسرعت گوشی‌هایی نیاز دارد تا با سرعت 4g اطلاعات را منتقل کند.

وقتی از گوشی‌های 4g حرفی به میان می‌آید بسیاری از افراد فکر می‌کنند باید هزینه زیادی را برای خرید آنان پرداخت کنن به همین دلیل افرادی که از نظر مادی وضعیت مساعدی ندارند از خرید آن منصرف می‌شوند اما ما در این گزارش بیش از ده گوشی مختلف از برندهای معرف که به اینترنت  4gمجهز هستند و قیمتی زیر 500000 تومان دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی‌های 4g زیر 500000 تومان