کد خبر: 246917

آغاز ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار

ثبت نام از فناوران و سرمایه گذاران حوزه فناوری کشور برای شرکت در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار از دیروز آغاز شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: ثبت نام از فناوران و سرمایه گذاران حوزه فناوری کشور برای شرکت در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار از دیروز آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با صدور فراخوان عمومی اعلام کرد: این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری در آذرماه 1396، با حضور دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نیز برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اجرایی مرتبط در تهران برگزار می‌شود.

در این فراخوان از تمامی ذی‌نفعان از جمله دانشجویان، پژوهشگران، فناوران، شرکت­‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور، مراکز صنعتی، سرمایه­ گذاران، مؤسسات تأمین مالی و سازمان‌های اجرایی برای مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه و فن بازار دعوت شده است.

براساس فراخوان هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، آن‌دسته از پژوهشگران، فناوران و شرکت های فناور و دانش بنیان که سال گذشته در سامانه سافا ثبت‌نام کرده‌اند و قصد ویرایش یا درج اطلاعات و مستندات جدید را دارند، می‌توانند از 20 مهرماه  نسبت به ویرایش از طریق این سامانه اقدام کنند.