کد خبر: 247487

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در واحدهای قبولی از امروز آغاز می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، گفت: نتایج دوره‌های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.net از نتایج انتخاب رشته خود مطلع شوند.

وی از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت از امروز خبر داد و افزود: پذیرفته‌شدگان با مراجعه به پورتال این مرکز به نشانی sanjesh.iau.ac.ir در قسمت راهنمای ثبت‌نام می‌توانند از مدارک لازم برای ثبت‌نام آگاهی یابند و از امروز سه‌شنبه 18 مهرماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com کارنامه خود را هم دریافت کنند.

شاهانی گفت: البته تمامی پذیرفته شدگان باید برای اطلاع از زمان ثبت‌نام به سایت اینترنتی واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کرده و در صورت عدم اعلام زمان‌بندی از سوی واحد دانشگاهی محل پذیرش، امروز برای انجام فرآیند ثبت‌نام به واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

مرتبط ها