کد خبر: 253252

تعدد زوجات به 180 درجه رسید

آیا ترویج تعدد زوجات صحیح است؟

در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر 2 مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه مریم السادات سقایت استاد دانشگاه، لیلا اردشیری کارشناس ارشد مطالعات زنان،زهرا حمیدی سوها کارشناسی ارشد مطالعات زنان و مرتضی علم خواه استاد دانشگاه و خارج فقه 180 درجه را همراهی می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مسئول روابط عمومی برنامه «180 درجه»، این برنامه ساعت 20:30 روز جمعه 1 دی ماه با موضوع " آیا ترویج تعدد زوجات صحیح است؟"  با حضور دکتر محمدصالح هاشمی گلپیایگانی مسئول  موسسه بینش مطهر و مدرس دانشگاه و حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، مدیر حوزه علمیه مشکات روی آنتن شبکه افق می رود.

در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر 2 مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه مریم السادات سقایت استاد دانشگاه،  لیلا اردشیری کارشناس ارشد مطالعات زنان،زهرا حمیدی سوها کارشناسی ارشد مطالعات زنان و مرتضی علم خواه استاد دانشگاه و خارج فقه 180 درجه را همراهی می کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز در تاکسی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

مرتبط ها