کد خبر: 255018

نامه‌ کمیسیون قضایی به لاریجانی

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: با توجه به ماهیت قضایی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و اینکه این لایحه از سوی وزارت اقتصاد ارسال شده، بنا شد تا برای بررسی این لایحه در کمیسیون نظر رئیس مجلس خواسته شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس،‌گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناسان نظرات خود را در این باره ارائه کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه این لایحه ماهیت قضایی دارد و طبق اصل 158 قانون اساسی این گونه لوایح باید از سوی قوه قضائیه ارائه و ارسال شود در حالی که لایحه مذکور توسط وزارت اقتصاد و مجلس آمده است، لذا قرار شد تا در خصوص بررسی آن با رئیس مجلس نامه‌نگاری شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: بنا شد طی نامه‌ای از رئیس مجلس بخواهیم که با توجه به اینکه این لایحه از سوی وزارت اقتصاد آمده آن را بررسی کنیم یا خیر و بنا شد برای این موضوع مشورتی را نیز با رئیس قوه قضائیه داشته باشیم.

مرتبط ها