کد خبر: 256350

برگزاری نشست «برند سازی در رسانه»

در این نشست که قرار است در آن مباحث مربوط به برندینگ رسانه ای بیان شود تلاش می شود تا به سؤالاتی نظیر «برند سازی در رسانه چیست؟ چگونه می توان تولیدات رسانه ای را برند کرد؟ چگونه باید از برند محافظت کرد؟» پاسخ دقیق و علمی داده شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی مرکز بسیج صدا وسیما با همکاری مدیریت پژوهش مرکز طرح،برنامه وارزیابی سیما  نشست «برندسازی در رسانه» را برگزار می کند.

در این نشست که قرار است در آن مباحث مربوط به برندینگ رسانه ای بیان شود تلاش می شود تا به سؤالاتی نظیر «برند سازی در رسانه چیست؟ چگونه می توان تولیدات رسانه ای را برند کرد؟ چگونه باید از  برند محافظت کرد؟»  پاسخ دقیق و علمی داده شود.  

در نشست «برند سازی در رسانه»  دکتر خیامی استاد ارتباطات و رئیس مرکز طرح، برنامه و نظارت سیما، دکتر قاسمی استاد مدیریت ورزشی و مدیر شبکه رادیویی ورزش و معینی مدیر کل دفتر مالکیت فکری سازمان صدا و سیما  به سخنرانی و ارائه ی بحث می پردازند.

گفتنی است این نشست روز دوشنبه از ساعت 8:30 دقیقه در سالن رضوان مرکز بسیج صدا و سیما برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق تماس با شماره های 88789727- 22168825 هماهنگی لازم  جهت حضور در این برنامه را انجام دهند.

مرتبط ها