کد خبر: 260378

نامه انجمن اسلامی امیرکبیر به ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

در قسمتی از این نامه آمده است: دین و انقلاب بد بین و در نهایت باعث از بین رفتن زیر بنای اعتقادی جامعه و ظلم به خون شهدا و فروپاشی ایران اسلامی خواهد شد. مساله ی قابل تامل تر حواله دادن جوانان فداکار و منتقدین این رفتار به هلاکت توسط مین های جنگی توسط این امام جمعه به جای ابراز پشیمانی و توبه ی به درگاه الهی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انجمن اسلامی دانشجویان به ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه پیرامون تصاویر منتشر شده از امام جمعه ی شهر ایلام نامه نوشت.

در ادامه متن این نامه را میخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج علی اکبری

ریاست محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

سلام علیکم

وای از آن روز که بگندد نمک

سوالی مهم: پیامبرمان حضرت خاتم النبیین محمد مصطفی (ص) ، بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)

و یا رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله) زندگی اشرافی داشته اند ؟

خیر و بلکه میدانیم زندگی فقیرانه ی پیغمبر را ، و بلکه می دانیم خوراک و پوشاک امیرالمومنین را و به یاد داریم آن تشک و آن تخت فقیر گونه ی امام راحل را و در جریان زندگانی ساده ی حضرت آقا نیز هستیم .

اگر می بینید نظام اسلامی در این شرایط سخت از جنبه های گوناگون ، از جمله شرایط بد اقتصادی و معیشتی مردم ، همچنان استوار در برابر ظلم ، حتی قوی تر از گذشته ، سینه سپر کرده ، و اگر می بینید مردمی را که آگاهانه ، خالصانه و مجاهدانه ، بار هر رنج و شرایط بغرنجی را ، به دوش می کشند تا این بار به دوش نظام اسلامی نیفتد که مبادا حرکتش به سوی آرمانها ، کند شود ، اینها به برکت عبودیت و بندگی خالصانه ی رهبران و پیشوایان ما ، از گذشته تا به امروز است ، این ها به برکت پشتوانه ی پُر مغز عقیدتی ماست .

همان طور ظاهراً و احتمالاً مستحضر هستید ، اخیراً تصاویری از امام جمعه ی شهر ایلام که مردم مظلومش بارها دِین خود را به انقلاب ادا کرده اند و اکنون از محروم ترین مردم به شمار می روند ، در فضای مجازی منتشر شده است و قلب ملت را به درد آورده است و بدون شک هر غیر مسلمانی که کوچکترین آشنایی با دین مبین اسلام داشته باشد و آن تصاویر و هم چنین تصاویری از تجمل گرایی نزدیکان ایشان ، مشاهده کند ، بدون شک به این فکر خواهد کرد که اکنون در کشور ایران ، نه تنها جمهوری اسلامی حاکم نیست بلکه گویی جمهوری غیر اسلامی حکومت می کند و این گونه رفتار ها از جانب افرادی که ظاهری دین گونه دارند ، فقط بهانه به دست دشمنان می دهد و مردم را نسبت به

دین و انقلاب بد بین و در نهایت باعث از بین رفتن زیر بنای اعتقادی جامعه و ظلم به خون شهدا و فروپاشی ایران اسلامی خواهد شد. مساله ی قابل تامل تر حواله دادن جوانان فداکار و منتقدین این رفتار به هلاکت توسط مین های جنگی توسط این امام جمعه به جای ابراز پشیمانی و توبه ی به درگاه الهی است.

باشد که انشالله از جانب خود اقداماتی در جهت جلب اعتماد عمومی از جمله صحبت درباره ی عزل وی و توبیخ عبرت اموز انجام دهید.

مرتبط ها