کد خبر: 2612

پنج شنبه ها بهشت زهرا تعطیل نیست، ولی هست

به دلیل اینکه این سازمان در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران قرار دارد و برابر بخشنامه های قبلی شهرداری و همانند همه وزرتخانه ها و ادارات دولتی و موسسات عمومی به دلیل ارج گذاری به خدمات کارکنان سازمان بهشت زهرا پنج شنبه ها تعطیل اعلام شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد که ساعت کاری جدید بهشت زهرا در روزهای عادی از شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 16:30 تعیین و پنج شنبه ها تعطیل شد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازمهر،در هفتاد و چهارمین جلسه شورای معاونان سازمان گفت: به دلیل اینکه این سازمان در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران قرار دارد و برابر بخشنامه های قبلی شهرداری و همانند همه وزرتخانه ها و ادارات دولتی و موسسات عمومی به دلیل ارج گذاری به خدمات کارکنان سازمان بهشت زهرا پنج شنبه ها تعطیل اعلام شد.

به گفته وی، البته این به معنای تعطیل شدن فعالان و خدمات بهشت زهرا نیست بلکه نیروی های سازمان همیشه در روزهای پنج شنبه و ایام تعطیل در محل کار حاضر شده و خدمات مورد نیاز شهروندان تهرانی را ارائه می کنند و این دستور العمل صرفا به جهت برخورداری کارکنان از مزایای تعطیلی پنج شنبه ها است.

مرتبط ها