کد خبر: 265782

طوفان توئیتری #القدس_عاصمة_فلسطین همزمان با افتتاح سفارت آمریکا در قدس؛

لبخند شیطان در قدس

روز نکبت یکی از شوم‌ترین و سیاه‌ترین روزهای تاریخ معاصر است. در ۲۶ اردیبهشت یکی از فاجعه‌بارترین و خونین‌ترین طرح‌های استعماری و ضد بشری پس از کشتار و آوارگی صدها هزار مسلمان بی‌گناه فلسطین، طی سالها به نتیجه رسید و رژیم نامشروعی که برای بشریت دستاوردی جز قتل و ترور و رنج و مصیبت نداشت، اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ۱۴ می مصادف با سالروز فاجعه‌بار تشکیل رژیم کودک‌کش صهیونیستی که به روز «نکبت» نیز معروف بوده، تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تل آویو به قدس عملیاتی شد.

در این بین که فلسطینی ها بشدت از این اقدام خشمگین بودند دست به برگزاری تظاهرات گسترده ای زدند و از طرفی نظامیان صهیونیستی برای رویارویی با معترضان با حملات وحشیانه خود ۵۲ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۲ هزار نفر را زخمی کرده اند.

همزمان با سالروز تشکیل ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی در ۷۰ سال پیس (یوم النکبه)، سفارت آمریکا در قدس طی مراسمی رسمی بازگشائی شد. دونالد ترامپ نیز همواره مانند روسای پیشین آمریکا سرسپردگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داد و از طریق ویدئو کنفرانس در سخنانی گفت: دقیقاً ۷۰ سال پیش این اقدام را آغاز کردیم. اسرائیل پیشتر پایتخت خود را این شهر قرار داد. امروز اورشلیم پایتخت اسرائیل است. اسرائیل به عنوان کشوری مستقل می تواند سرنوشت خود را تعیین کند. امروز سفارت خود را در این شهر بازگشائی کردیم. در دسامبر هم گفتیم که آمریکا متعهد به توافق صلحی پایدار است.

پس از بازگشایی سفارت آمریکا در قدس، در فضای مجازی طوفان توئیتری با هشتگ #القدس_عاصمة_فلسطین بین کاربران راه افتاد که در ادامه مشاهده می کنید:

 

مرتبط ها