کد خبر: 269644

رهبر: «شبکه دانشجویی خبرنگار» راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به لزوم راه اندازی شبکه دانشجویی خبرنگار در این دانشگاه گفت: براین اساس می توان اخبار اقصی نقاط کشور را توسط دانشجویان دریافت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کنار روزنامه فرهیختگان باید محصولات فرهنگی دیگری نیز به عموم مردم ارائه شود.

وی افزود: مسئولان این روزنامه باید با بازنگری در تولید محتوا، مخاطبان روزنامه فرهیختگان را افزایش دهند که این مساله افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به گستردگی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه اشاره و خطاب به مسئولان رسانه های دانشگاه گفت: با راه اندازی شبکه دانشجویی خبرنگار می توانید اخبار اقصی نقاط کشور را به صورت آنلاین توسط دانشجویان به دست آورید و بر غنای محتوای رسانه های خود بیفزایید.

وی ادامه داد: همچنین از پتانسیل و توان این شبکه دانشجویی به عنوان شبکه همکار روزنامه می توانید برای توزیع مناسب روزنامه و محصولات فرهنگی در سطح کشور بهره مند شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مخاطبان روزنامه دانشگاه باید این روزنامه را برای بهره برداری علمی و محتوایی تهیه کنند.