کد خبر: 2705

سازگارا ناراحت شده!

محسن سازگارا که طی سال‌های اخیر با پناهندگی در امریکا به‌عنوان پادوی دولت این کشور برای جهت دادن به رخدادهای سیاسی در حوزه ایران به نفع دولت ایالات متحده فعالیت می‌کند، از انتساب جنایت تروریستی در منطقه پیشین سیستان‌وبلوچستان انتقاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رجانیوز، این ضدانقلاب در گفتگو با رادیو فردا، درخصوص اتهام ایران به نقش سرویس های اطلاعاتی پاکستان در عملیات انتحاری سیستان و بلوچستان ایران گفت: هر اتفاقی در ایران روی می دهد، به توطئه خارجی ها به خصوص امریکا و انگلیس و اخیراً هم به اسراییل نسبت داده می شود و چیز جدیدی نیست، مثلاً تظاهرات مردم را هم به امریکا نسبت می‌دهند.

وی در عین حال با بزرگنمایی عجیب در خصوص جمعیت آشوب‌طلبان در تهران گفت: آیا کشورهای خارجی می توانند چند میلیون نفر را به خیابان‌های شهرهای ایران بکشانند؟ به هرحال کشورهایی مثل انگلیس و امریکا تکذیب و اعلام کردند که دخالتی در این کار ندارند پیش از هر چیز این اتفاقی که افتاده است، نشانگر ضعف سازمانی به نام سپاه است.

سازگارا درپاسخ به این پرسش که منظور شما ضعف در چه زمینه هایی است، ادعا کرد: به دنبال نقش سپاه پاسداران در کودتایی که چهار ماه پیش در کشور صورت گرفت اختلافات عمیقی در سپاه پاسداران بروز کرد و اخیراً سایت تابناک محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه هم مطرح کرد که به بچه های قدیمی سپاه و آدم های محترم زمان جنگ و جبهه کاری نمی دهند و دارند فشار می اورند که خودشان را بازنشسته کنند و از سپاه بروند.

مرتبط ها