کد خبر: 274382

اولین فروشگاه کاراکترمحور ایرانی اسلامی افتتاح شد +عکس

اولین فروشگاه کاراکترمحور ایرانی اسلامی تحت عنوان بچه های آسمانی از زیرمجموعه شرکت متنا در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان شمشیری منطقه ۹ تهران، با حضور چندی از مسئولین و مردم منطقه افتتاح شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، گفتنی است که تماما محصولات تولید شده توسط گروه بچه های آسمانی زیر مجموعه شرکت متنا هستند و انواع لوازم تحریر ایرانی، لباس بچه گانه ، بازی های آموزنده و هدف دار و کیف مدرسه و محیط جذاب و مدرن فروشگاهی از جمله خصوصیاتی است که این فروشگاه را متمایز می کند.

این مجموعه از سال ۱۳۹۰ کار خود را به صورت حرفه ای درحوزه جنگ نرم شروع نموده و اولویت اصلی این مجموعه با در نظرگرفتن دغدغه های مقام معظم رهبری و با اولویت مقابله با جنگ نرم و تولید داخلی با محوریت اقتصاد مقاومتی می باشد. به اعتقاد ما هر کشوری محصولات خود را باید با محوریت فرهنگ و دین خود و با محوریت تولید داخلی بر پایه شکوفایی اقتصاد جامعه داشته باشد. در مرحله دوم به دلیل احساس کمبود کاراکتر در ایران مجموعه ای بانام بچه های آسمانی طراحی شد.

این مجموعه باتلاش و همت مضاعف و با مشاوره از اساتید بزرگ خانواده ایرانی اسلامی را طراحی کرد و و به عرصه ظهور رساند که بتواند محصولات جامعی از آن استخراج کند.

مرتبط ها