کد خبر: 276281

ارتباط افراد امروزه به چه شکلی تبدیل شده است و چه برنامه‌هایی برای پیام‌رسانی مناسبند؟

با دانلود و نصب آپدیت نرم افزار بیتاک شما میتوانید از قابلیتهای این مسنجر پرطرفدار نیز بهره مند شوید. بیتاک (BeeTalk) از مسنجرهای قدیمی است که امکاناتی از قبیل Nearby دارد. با استفاده از این قابلیت میتوانید افرادی که در نزدیکی شما از بیتاک استفاده میکنند

خبرنامه دانشجویان ایران: امروزه بسیاری از افراد برای گفتگو و تعامل با یکدیگر به جای رودر رو شدن از وسایل جایگزین مانند نامه، تلفن، پیامک و نظیر آن استفاده می کنند. با رونق گرفتن اینترنت و کاربردهای آن، همچنین با هوشمند شدن تلفنهای همراه و طراحی و توسعه برنامه های پیام رسان، تعامل افراد به داخل برنامه های مسنجر نظیر موبوگرام، واتساپ، بیتاک و نظیر آن کشیده شده است و در حال حاضر بسیاری از افراد از این وسیله ها برای ارتباط با یکدیگر و رساندن پیام خود، تصاویر و .. استفاده میکنند. بهتر است در این مطلب چند نرم افزار پیام رسان معرفی کنیم تا افراد برای انتخاب یک برنامه مناسب آگاهانه عمل نمایند. موبوگرام، به عنوان یک نسخه سفارشی از مسنجر معروف تلگرام عمل میکند. در واقع با استفاده از این برنامه شما به سرورهای تلگرام متصل میشود و از امکاناتی که در نسخه اصلی برای شما در نظر گرفته شده است، بهره مند میشود. البته بسیاری از قابلیتها در موبوگرام اختصاصی شده است، مثلا هنگام اسکرول کردن فایلهای گیف از دانلود متوقف نمیشوند و شما مجبور به دانلود مجدد آنها نیستید.

یکی دیگر از نرم افزارهایی که برای پیام رسانی و گفتگو از محبوبیت بین کاربران دستگاههای هوشمند همراه برخوردار است، آخرین نسخه اپلیکیشن واتساپ است. این برنامه به شما قابلیت برقراری تماس صوتی رایگان به صورت رمزگذاری شده و امن را میدهد. علاوه بر این میتوانید انواع پیام و فایل را در این نرم افزار با دوستان خود مبادله نمایید. از دلایل محبوبیت WhatsApp میتوان به رابط کاربری زیبا و ساده آن و همچنین استفاده بهینه از اینترنت حتی در هنگام تماس صوتی اشاره نمود. ضمن اینکه در نسخه های جدید اگر شما مدیر یک گروه باشید، میتوانید دسترسی مدیران دیگر در همان گروه را لغو نمایید.

با دانلود و نصب آپدیت نرم افزار بیتاک شما میتوانید از قابلیتهای این مسنجر پرطرفدار نیز بهره مند شوید. بیتاک (BeeTalk) از مسنجرهای قدیمی است که امکاناتی از قبیل Nearby دارد. با استفاده از این قابلیت میتوانید افرادی که در نزدیکی شما از بیتاک استفاده میکنند را شناسایی کرده و با آنها وارد گفتگو شوید. علاوه بر این امکان ساخت گروه، اشتراک گذاری فایلها در انواع مختلف، چت و گفتگوی متنی و صوتی نیز در این برنامه برای طرفدارانش فراهم شده است. برنامه هایی که تاکنون در مورد آنها صحبت کردیم همگی توسط توسعه دهندگان خارجی تهیه و طراحی شده است و در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر به داخل کشور نیز نگاهی بیندازیم  کاملترین آپدیت گپ را میتوانیم به عنوان یک پیام رسان محبوب ایرانی نام ببریم.

اپلیکیشن گپ مانند سایر برنامه های هم رده خود، امکانات و قابلیتهای منحصر به فردی نیز دارد. از امکانات عمومی آن میتوان به ساخت کانال و یا گروه، ارسال عکس، ویدئو و سایر فایلها، داشتن استیکر و چت دو نفره اشاره نمود. از امکانات خاص گپ میتوان به بخش اطلاعات و سرگرمی اشاره کرد که محتوای آن روزانه و رایگان در اختیار کاربران علاقه مند قرار میگیرد و هر کس که تمایل داشته باشد میتواند از این اطلاعات رایگان بهره مند گردد.

باز به خارج از کشور برگردیم و اینبار نیم نگاهی به جدیدترین نسخه اسنپ چت می اندازیم. اسنپ چت از قدیمی ها و محبوب های پیام رسان در بین کاربران اندرویدی هست و مهمترین هدف عرضه آن در ابتدا اشتراک گذاری تصاویر کاربران بود. البته قابلیت اشتراک گذاری که در ابتدایی ترین نسخه این نرم افزار ارائه شد، همانند برنامه های مشابه نبود. شما در این برنامه میتوانید هنگام ارسال عکس یک مدت زمان مشخصی را تعیین کنید. این زمان میگوید پس از اینکه مخاطب شما تصویر را مشاهده کرد، چه مدت زمان سپری شود و سپس عکس ارسالی هم از حافظه گوشی شما و هم از حافظه گوشی مخاطب حذف گردد. در هر صورت انتخاب یک نرم افزار مناسب برای پیام رسانی بسته به سلیقه کاربر و میزان توقعاتی که از آن دارد بر میگردد. سایت اپلیکیشن ویترین میتواند انواع مختلفی از مسنجرها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.

مرتبط ها