کد خبر: 283225

قهرمانی تیم دانشگاه تهران در مسابقات بین‌دانشگاهی

تیم بسکتبال دانشگاه تهران در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه با شکست تیم دانشگاه سیاس به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه تهران، تیم بسکتبال دانشگاه تهران که در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه اتحادیه ( AUAP) به عنوان نماینده ایران در ژنگژو چین شرکت کرده بود، در دیدار نهایی این مسابقات با برتری مقابل دانشگاه بین‌المللی سیاس به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران نماینده کشورمان در این بازی‌ها در این دیدار با نتیجه ۶۱ بر ۵۹ برابر تیم دانشگاه بین‌المللی سیاس به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین در پایان این رقابت‌ها اصغر کاردوست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

در دیدار رده‌بندی تیم دانشگاه ژنگژو موفق شد با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ دانشگاه هنان را شکست دهد و به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یابد.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم بسکتبال دانشگاه تهران با ترکیب امیر اسماعیلی طاهری، علیرضا هنردوست، رضا صباغ، حنیف محمدی، احسان صمدی، میلاد سبزی، سید محمد جواد زارع، امیرحسین آذری، محسن حقانی، محمد سیستانی، مجید رحیمیان و اصغر کاردوست با مربیگری مهدی معصومی و سرپرستی علی حبیب‌الهی شرکت کرد.

دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه اتحادیه (AUAP) از ۲۷ شهریور با حضور ۱۰ تیم در شهر ژنگژو چین برگزار شد.

مرتبط ها