کد خبر: 287598

حمایت فراکسیون مستقلان از وزیر پیشنهادی صمت

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: جلسه امروز با حضور گزینه پیشنهادی وزارت صمت برگزار شده و پس از بررسی برنامه‌های وی به صورت یکپارچه از او اعلام حمایت کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس در گفت و گو با فارس در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه فراکسیون امروز با حضور رضا رحمانی گزینه پیشنهادی وزارت صمت برگزار شده و پس از بررسی برنامه‌های وی به صورت یکپارچه از او اعلام حمایت کردند.

وی افزود: در جلس امروز محمد اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی هم حضور داشت که در این جلسه در مورد ساخت هواپیمای ایران ۱۴۰ که از ۱۲ فروند، هفت فروند آن به زمین خورده است بحث‌هایی مطرح شد چرا که منشاء آن را ایشان می دانستند. همچنین در مورد تحصیلات آقای اسلامی نیز بحث‌هایی مطرح شد.

لاهوتی در ادامه عنوان کرد: یکی از موضوعات دیگر مطرح شده درباره گزینه پیشنهادی وزارت راه این بود که او تمام طول جنگ را در آمریکا بوده و علاوه بر این موضوع دو تابعیتی بودن آن نیز مطرح شد که آقای اسلامی آن را رد کرد.

وی در خاتمه عنوان کرد که مقرر شد شنبه هفته آینده فراکسیون مستقلین نظر قطعی خود را درباره گزینه پیشنهادی وزارت راه اعلام کند.

مرتبط ها