کد خبر: 287824

بررسی مشکلات دانشجویان با حضور سرپرست دانشگاه شهرکرد

سرپرست دانشگاه شهرکرد و جمعی از مسئولان دانشگاه با حضور در مجتمع خوابگاه پسرانه به بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان در حوزه‌های آموزشی پرداختند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، سعید کریمی، سرپرست دانشگاه شهرکرد، هیات رئیسه و جمعی از مسئولان دانشگاه با حضور در مجتمع  خوابگاهی شهیدان رجایی و باهنر در فضای صمیمی به بحث و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی ، اینترنت و زیرساخت های مرتبط با آن،  مسائل خوابگاه ها  و … پرداختند.

در این دیدار نمایندگان دانشجویان از عدم اتمام تعمیرات خوابگاه های رجایی و باهنر، نوسانات اینترنت و حجم محدود اینترنت، عدم نظارت کافی بر بوفه ها و بازارچه های دانشجویی، مسائل پیرامون انتظامات دانشگاه، مشکلات سامانه سس(sess) دانشجویی،کاهش مبلغ وام دانشجویی، مسائل آموزشی  و پژوهشی و مشکلات ناشی از دریافت کارت المثنی دانشجویی و .. به انتقاد پرداختند.

محسن مبینی معاون طرح و برنامه دانشگاه  پس از شنیدن سخنان  دانشجویان درباره طولانی شدن فرایند تعمیرات خوابگاه رجایی و مشکلات ناشی از آن گفت: فرایند تعمیرات با اعلام لزوم تخریب، تعمیرات و تغییر کاربری  جهت ایجاد  اتاق های جدید از جانب معاونت دانشجوئی در خرداد ۹۷ شروع شد و پس از اقدام دانشگاه جهت خرید خدمات به منظور تعمیرات خوابگاه رجایی از طریق سامانه تدارکات دولت (ستاد) و تعیین برنده استعلام و طی شدن مراحل اداری و حقوقی قرارداد در مرداد ۹۷ و ابلاغ قرارداد به پیمانکار در تاریخ سوم شهریور با مهلت  ۳ ماه (۹۰ روز) آغاز شد وپیمانکار در مدت زمانی بسیارکوتاهتر از آنچه که در قرارداد درج شده بود، در تاریخ ۲۴ مهر بیشتر موارد تعمیراتی را تحویل داد و امیدوارم با سعه صدر دانشجویان موارد جزیی باقی مانده نیز به زودی تحویل داده شود.

گفتنی است، سرپرست وسایر اعضای هیات رئیسه و مسئولان دانشگاه نیز به تناوب و به تناسب به پاسخگویی مسائل مطرح شده  پرداختند و قول مساعد جهت رفع تمامی مسائل و دغدغده های دانشجویان دادند.

لازم به  ذکر است، این بازدید بیش از سه ساعت ادامه داشت و سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه قبل از حضور در خوابگاه، شام را همراه با دانشجویان درسلف سرویس پسران صرف کردند.

مرتبط ها