کد خبر: 291625

برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی بلوط در دانشگاه تهران

پس از برگزاری موفق سه دوره جشنواره فرهنگی بلوط در دانشگاه تهران و با اعلام شورای سیاستگذاری و دبیرخانه دائمی جشنواره ، روزهای 7-5 آذرماه همزمان با هفته فرهنگ و هنر، دانشگاه تهران همچون سالهای گذشته میزبان چهارمین دوره این رویداد فرهنگی خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره ،چهارمین جشنواره فرهنگی بلوط از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 5 آذرماه با افتتاح بخش نمایشگاهی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران بصورت رسمی آغاز می شود و نمایشگاه فرهنگی تا روز چهارشنبه 7 آذرماه از ساعت 10 الی 18 ، در بخش های لباس و غذای محلی ، صنایع دستی ، گردشگری و ... پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

با اعلام سید وحید موحدی ، دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی بلوط ، همایش اختتامیه جشنواره با حضور  چهره های برجسته علمی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران از ساعت 14:30 چهارشنبه 7 آذرماه با محوریت تجلیل از نخبگان و چهره های ماندگار علمی و فرهنگی در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل اجرای زنده موسیقی بومی-محلی پذیرای شرکت کنندگان خواهد بود.

شایان ذکر است که بازدید از بخش نمایشگاهی و حضور در همایش اختتامیه برای عموم فرهنگ‌دوستان آزاد می‌باشد.

مرتبط ها