کد خبر: 292954

طهرانچی در جمع خبرنگاران:

وزیر علوم به جایگاه بخش غیردولتی واقف است؛ امیدواریم استیضاح نشود

رئیس دانشگاه آزاد گفت: وزیر علوم تاکنون تعامل بسیار خوبی با ما داشته و از وزرایی است که در آموزش عالی به جایگاه بخش غیردولتی واقف است و ان شاءالله که استیضاح نمی‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره انرژی و مواد که صبح امروز در دانشگاه آزاد برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص استیضاح وزیر علوم در پاسخ به خبرنگار دانشجو گفت: وزیر علوم تا کنون تعامل بسیار خوبی با ما داشته و از وزرایی هستند که در آموزش عالی به جایگاه بخش غیردولتی واقف هستند و ان شاالله که استیضاح نمی‌شوند.

وی در خصوص برنامه امروز گفت: دانشگاه آزاد از اولین دانشگاه‌هایی است که در قالب برنامه‌های علمی این نشست را برگزار کرده و در این زمینه سند بسیار خوبی تنظیم شده و شورای راهبردی نیز تشکیل شده است و امروز ما افتخار داریم که در برنامه مواد و انرژی با صد‌ها زمینه به رفع چالش‌ها بپردازیم.

وی در ادامه گفت: در زمینه تعامل فناوری سرانه نوآوری نیز تشکیل شده و ساختمان‌های مناسبی در این زمینه اختصاص داده شده همچنین طرح مدرسه مهارت برای دانشجویان آماده شده و از همه متفکران در زمینه انرژی و مواد دعوت می‌شود تا در جهت تبادل علم و عمل ما را همراهی کنند.

طهرانچی در خصوص تغییر چارت دانشگاه افزود: نگاه جدیدی در حوزه ستادی به وجود آمده همچنین ما نگاه ویژه‌ای به حوزه پزشکی داشته ایم و معاونتی جهت آموزش و پژوهش تحصیلات تکمیلی در این زمینه تاسیس شده است همچنین در زمینه علوم انسانی باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم که در این راستا معاونتی نیز تشکیل شده و دروس علوم اجتماعی، هنر را اداره می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار کرد: حوزه‌ای به نام علوم پایه و مهندسی فنی نیز تشکیل شده و همچنین به حوزه فناوری و نوآوری باید نگاهی ویژه شود خواستار بسترسازی اشتغال برای دانشجویان هستیم.

مرتبط ها