کد خبر: 295759

ماجرای حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه از زبان مادر وی

دیروز حدود ساعت ۱۱ رضا به قصد رفتن به دانشگاه از منزل خارج شد و به گفته خودش حوالی ساعت ۱۶ در مسیر برگشت به خانه با خودرو همکلاسی اش، متوجه شد که فردی با چهره‌ای مشکوک آنان را تعقیب می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه عصر دیروز با سلاح سرد مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت و در این راستا شب گذشته راهی اتاق عمل شد.

مادر آقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: دیروز حدود ساعت ۱۱ رضا به قصد رفتن به دانشگاه از منزل خارج شد و به گفته خودش حوالی ساعت ۱۶ در مسیر برگشت به خانه با خودرو همکلاسی اش، متوجه شد که فردی با چهره‌ای مشکوک آنان را تعقیب می‌کند.

وی افزود: رضا به این شخص مشکوک شد و هنگامی که از خودرو پیاده و به سمت خانه حرکت کرد، متوجه شد که فردی پشت سرش راه می رود. ظاهرا این فرد با تیزبر به او حمله کرده و بدون هیچ صحبتی و به قصد کشت، شروع به ضربه زدن به گوش، پیشانی و قفسه سینه اش می‌کند.

مادر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه اضافه کرد: پس از این اتفاق، رضا را به بیمارستان طالقانی انتقال دادیم که به ما گفته شد باید برای عمل جراحی فک و صورت به بیمارستان امام خمینی (ره) نیز مراجعه کنیم .  این عمل جراحی شب گذشته انجام شد و پسرم فعلا در بیمارستان بستری است.

به گفته مادر این دانشجوی بسیجی، هنوز اطلاعاتی از ضارب بدست نیامده است.

مرتبط ها