کد خبر: 295779

دانشجویان علوم پزشکی اراک خواستار برخورد با نماینده هتاک سراوان شدند

دانشجویان علوم پزشکی اراک طی طوماری خطاب به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، از آنها خواستند تا برخورد قانونی با این نماینده صورت گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این طومار به شرح زیر است:

بسمه تعالى

رئیس محترم هیئت نظارت بر نمایندگان
جناب آقاى دکتر مسعود پزشکیان

همان طور که مستحضرید رفتار هتاکانه نماینده مردم سراوان، آقاى درازهى، با کارمند وظیفه شناس گمرک و اتفاقات بعد از انتشار فیلم، ما را بر آن داشت تا نسبت به رویدادهاى اخیر واکنش نشان بدهیم.

متاسفانه در چند روز گذشته، آقاى درازهى، بجاى عذرخواهى از پیشگاه مردم ایران و عذرخواهى از کارمند وظیفه شناس گمرک، شروع به حاشیه سازى هاى مذهبى-قومى کرده اند و در موضعى طلب کارانه خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و عزل رئیس کل گمرک نیز شده اند!

شوربختانه ٤٠ نفر از نمایندگان مجلس نیز در بیانیه اى از آقاى درازهى حمایت هم کرده اند! موضع عجیب و قابل تامل رئیس مجلس شوراى اسلامى، مبنى بر "برخورد جدى با عامل انتشار فیلم! " هم مزید بر علت شد تا ما دست به کار شویم و بیش از این نگذاریم جاى ظالم و مظلوم عوض بشود

متاسفانه اخبار نگران کننده اى از ارجاع پرونده ى. مامور وظیفه شناس گمرک به هیئت تخلفات ادارى نیز شنیده مى شود. آقاى درازهى به خوبى نشان داده اند که صلاحیت تصدى نمایندگى مردم در مجلس شوراى اسلامى را ندارند.

ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکى اراک با امضاى این طومار -که به همت بسیج دانشجیى جمع آورى مى شود- از جنابعالى و هیئت محترم نظارت بر نمایندگان مجلس شوراى اسلامى درخواست اقدام لازم و برخورد قانونى با آقاى درازهى را داریم.

شایسته نیست در مجلسى که روزى جاى مدرس‌ها بود، چنین افرادى حضور داشته باشند.امیدواریم هیئت نظارت مجلس شوراى اسلامى از این آزمون بزرگ، سربلند بیرون بیاید؛ و من الله توفیق

رونوشت به:

دادستان کل کشور
دبیر شوراى نگهبان قانون اساسى

مرتبط ها