کد خبر: 296196

بر اساس اعلام ستاد ازدواج دانشجویی؛

اولین کاروان ازداوج دانشجویی ۹ دی به مشهد اعزام می‌شود

اولین کاروان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت نهم دیماه به مشهد اعزام می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، ۳۰۰ زوج دانشجو به عنوان اولین کاروان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفرتا بهشت نهم دی ماه وارد مشهد خواهند شد.

برنامه‏های در نظرگرفته شده برای شرکت‏کنندگان در روز اول، پس از ورود و استقبال، زیارت گروهی و برنامه آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی برپایه سیره نبوی و استفاده از خوان پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) خواهد بود.

در صبح روز دوم، همایش‏های آموزشی ویژه زوجین جهت آشنایی با مهارت‏های زندگی و زناشویی برگزار خواهد شد و پس از آن در بعدازظهر همان روز در جشن پایانی به تماشای تئاتر پلاک بیست خواهند نشست.

در صبح روز سوم برنامه زیارت سحرگاهی در نظر گرفته شده است و پس از آن می‏توانند در برنامه گردشگری تدارک دیده شده شرکت خواهد کرد.

جشنواره ۱۰۱ فیروزه محور برنامه‏های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت خواهد بود که برپایه اپلیکیشن ویژه طراحی شده است و دانشجویان برای استفاده از جوایز ویژه، این نرم افزار را نصب کرده و در برنامه‏های طرح‏ریزی شده شرکت نمایند.

لازم به یادآوری است مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی برای دانشجویان سراسر کشور تا پایان دی ماه خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.org در این طرح شرکت نمایند.

مرتبط ها