کد خبر: 298147

در حاشیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹؛

طراحی جذاب پیراهن هواداری تیم ملی توسط یک دانشجو +عکس

همزمان با شور و حرارت آغاز جام ملت های آسیا 2019 و شروع پرقدرت تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابتها، طرح فوق با عنوان پیراهن هواداری تیم ملی فوتبال توسط آمیتیس مشایخی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته طراحی لباس دانشگاه علم و هنر یزد طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روزها اخبار جام ملت های آسیا در صدر خبرهای اجتماعی کشور قرار دارد و گپ  و گفت های میان قشرهای مردم تحت همین جام دسته بندی می شود. این حاشیه ها به قشر دانشجو هم رسیده است و یک دانشجوی خوش ذوق طرحی را برای پیراهن هواداران تیم ملی در این بازی ها طراحی کرده است.

در توضیحات این طرح آمده است: "همزمان با شور و حرارت آغاز جام ملت های آسیا 2019 و شروع پرقدرت تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابتها، طرح فوق با عنوان پیراهن هواداری تیم ملی فوتبال توسط آمیتیس مشایخی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته طراحی لباس دانشگاه علم و هنر یزد طراحی شده و همچون طرح قبلی برند ورزشی آمیتیس با همکاری گروه تولیدی البسه ورزشی فرهاد که در ایام جام جهانی 2018 روسیه رونمایی شد، با الهام گرفتن از خطوط اصلی چهره یوزپلنگ اصیل ایرانی،  بعنوان یک اثر مدرن بومی بصورت اختصاصی توسط این برند تولید و تقدیم یار دوازدهم تیم ملی فوتبال یعنی هواداران پرشور و متعصب ایرانی می‌گردد".

مرتبط ها