کد خبر: 300852

دریافت حقوق‌ها متناسب نیازهای کارگران نیست

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حجم گرانی‌های اخیر چنانچه سقف تعیین شده دو برابر هم افزایش یابد باز کافی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص سقف حقوق کارگران در بودجه ۹۸ و افزایش ۲۰ درصدی نسبت به بودجه امسال با تاکید بر اینکه دریافت حقوق ها متناسب با نیازهای کارگران نیست افزود: با توجه به حجم گرانی های اخیر چنانچه سقف تعیین شده دو برابر هم افزایش یابد باز کافی نیست

سعیدی ادامه داد: مهم ترین موضوع در این خصوص این است که محل تامین این افزایش حقوق باید مشخص شود. تمام نمایندگان این دغدغه را دارند تا بتوانند این رقم را افزایش دهند ولی متاسفانه شرایط کشور شرایط جنگ اقتصادی است.

امیدواریم دولت با ارائه رفاه کارت و تسهیلات  حمایت های ویژه ای را از قشر کارگری انجام دهد

وی با اشاره به اینکه کاهش فروش نفت، تاثیر خود را در چنین جاهایی نشان می دهد افزود: امیدواریم دولت با ارائه رفاه کارت و تسهیلات حمایت های ویژه ای را از قشر کارگری انجام دهد.

سعیدی عنوان کرد: مهم ترین دغدغه ما افرادی هستند که نه کارگر، نه شاغل و نه حتی شغل  آزاد دارند و حتی شرایط ایجاد شغل آزاد یا دولتی برایشان فراهم نیست، است که دولت باید فکر اساسی به حال این قشر از جامعه بکند.

مرتبط ها