کد خبر: 301145

ملاقات مسیح علی نژاد با مایک پومپئو

مایک پومپئو روز دوشنبه ۱۵ بهمن با مسیح علی‌نژاد، دیدار کرده و از او به خاطر دفاع از حقوق بشر در ایران تشکر کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از خبرگزاری دانشجو، مایک پومپئو روز دوشنبه ۱۵ بهمن با مسیح علی‌نژاد، دیدار کرده و از او به خاطر دفاع از حقوق بشر در ایران تشکر کرده است.

پمپئو در این دیدار بر تعهد آمریکا جهت تقویت صدای مردم ایران و محکوم کردن نقض حقوق بشر توسط حکومت ایران، تاکید کرد.

علی‌نژاد در حالی به دیدار وزیرخارجه آمریکا رفته که مایک پمپئو در یک‌سال گذشته بیشترین تلاش را برای تحریم مردم ایران داشته است. او پیش‌تر نیز در اظهاراتی توهین آمیز با تهدید مردم ایران به گرسنگی که جنایت علیه بشریت است گفته بود: اگر ایران می خواهد مردمش غذا بخورند باید به حرف آمریکا گوش دهد.

مرتبط ها