کد خبر: 301879

همکاری مشترک «خبرنامه دانشجویان ایران» و مرکز رسانه‌ای متمم؛

با شرکت در این دوره‌ها، یک نویسنده‌ی تحلیل‌گر شوید +موشن گرافیک

خبرنامه دانشجویان ایران با همکاری مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات(متمم)، در راستای تربیت و تقویت نویسندگان و تحلیل‌گران تخصصی مطبوعاتی در جبهه‌ی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور، دوره‌های تخصصی تحلیل‌گران نویسنده برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آموزش خبرنگاری و مهارت‌های رسانه‌‍ای همواره یکی از مباحث جذاب برای اقشار جوان به ویژه دانشجویان بوده است اما به علت لزوم کارآموزی عملی نسبتا بلندمدت در این زمینه و همچنین رکود بازار کار، دوره‌های خبرنگاری به خروجی‌های قابل توجهی نمی‌رسند

در همین راستا اما خبرنامه دانشجویان ایران با همکاری یکی از سازمان‌های تخصصی در حوزه‌ی تربیت نویسندگان و خبرنگاران حرفه‌ای تحت عنوان متمم، با در نظرگرفتن مشکلات مذکور، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی تحلیل‌گران نویسنده می‌کند. آموزشی که به شرط اشتغال دوره‌دیدگان صورت می‌گیرد و دانشجویان علاقمند در صورت تمایل می‌توانند پس از این دوره‌های آموزشی در فضای حرفه‌ای مطبوعات فعال شوند.

مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات (متمم)، در راستای تربیت و تقویت نویسندگان و تحلیل‌گران تخصصی مطبوعاتی در جبهه‌ی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور، دوره‌های تخصصی تحلیل‌گران نویسنده برگزار می‌کند.

این دوره‌ها که با هدف افزایش کمی و کیفی نویسندگان و تحلیلگران حوزه‌ی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، در اولین گام با همکاری اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه دانشجویی از سراسر کشور، اقدام به اطلاعرسانی دانشجویان و فعالین دانشجویی مشتاق برای شرکت در این دوره‌ها همراه شد.

آموزش نویسندگان در دوره‌های خبرنویسی مرکز متمم، به شرط اشتغال خواهد بود و هرکدام از دوره‌دیدگان بنا به تمایل می‌توانند به عضویت باشگاه نویسندگان تحلیل‌گر درآمده و یا در صورت انگیزه و توانایی بیشتر به روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر کشور برای اشتغال معرفی شوند.

درمورد دوره‌ی آموزشی تحلیل‌گران نویسنده بیشتر بدانید

دانلــــود

دروه‌های مرکز متمم به منظور دسترسی و سهولت بیشتر دانشجویان از نقاط سراسر کشور همواره در 4 نقطه‌ی کشور و به صورت قطبی برگزار خواهد شد تا امکان حضور و استفاده‌ی تعداد بیشتری از داوطلبین یادگیری تخصصی خبرنویسی و یادداشت نویسی فراهم گردد. در همین راستا نیز اولین دوره‌ی آموزشی تحلیل‌گران نویسنده قرار است از 1 تا 3 اسفند در شیراز ویژه‌ی دانشجویان و متقاضیان ساکن در استان فارس و استان‌های هم‌جوار از جمله کرمان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و بوشهر برگزار شود.

متقاضیان شرکت در دوره‌ی شیراز تنها 5 روز دیگر فرصت دارند تا برای ثبت‌نام به آدرس www.lmskaran.com/tahlilgari  مراجعه کرده و با گذراندن پیش‌دوره‌ی مجازی، جواز شرکت در دوره‌ی حضوری را کسب کنند.

شرکت در این دوره‌ها برای عموم رایگان بوده و میزبانی از شرکت کنندگان در دوره‌ی شیراز به عهده‌ی مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات انقلاب اسلامی(متمم) خواهد بود.

پس تا دیر نشده برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌های تخصصی که به صورت رایگان و با هدف ارتقای توانمندی نویسندگان جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی و همچنین تقویت محتوای مطبوعات انقلاب برگزار می‌شود، به آدرس فوق مراجعه کنید.

مرتبط ها