کد خبر: 302702

اولین حضور خلیلی با جشن صعود پرسپولیس

محسن خلیلی اولین حضور خود روی نیمکت پرسپولیس را با جشن صعود این تیم به نیمه نهایی جام حذفی به پایان رساند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهاجم سابق و محبوب پرسپولیسی‌ها که از دیدار برابر پدیده مشهد به عنوان سرپرست جدید تیم کار خود را در جمع سرخپوشان آغاز کرد، موفق شد در اولین گام با جشن پیروزی کارش را پایان برساند.

خلیلی که روز گذشته بیشتر روی نیمکت حضور یافته بود و البته بارها مورد تشویق هواداران قرار گرفت، به ابراز احساسات آنها نیز پاسخ داد. خلیلی که سابقه حضور روی نیمکت نفت تهران را به عنوان سرپرست در کارنامه دارد، اکنون امیدوار است همانند دوران بازیگری به عنوان قهرمانی در کنار این تیم دست یابد.

مرتبط ها