کد خبر: 303416

رئیس دانشگاه خبر داد:

نظارت نمایندگان شوراهای صنفی بر سلف‌های غذاخوری دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران گفت: برای ارزیابی کیفیت غذای دانشجویی نمایندگان شوراهای صنفی در سلف های غذا خوری این دانشگاه حضور دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمود نیلی احمدآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسئولان دانشگاه تهران نهایت سعی خود را برای حفظ کیفیت غذای دانشجویی در این دانشگاه انجام می دهند.

وی افزود: به دلیل تورم موجود در کشور هزینه های طبخ غذا در دانشگاه ها افزایش یافته اما سعی داریم کیفیت غذای دانشجویی کاهش نداشته باشد بنابراین در طبخ غذای دانشجویی از مواد اولیه و مرغوب استفاده می شود.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در تمام سلف های غذاخوری دانشجویی نمایندگان شوراهای صنفی حضور دارند و کیفیت غذایی که برای دانشجویان توزیع می شود را بررسی می کنند و در صورت بروز مشکل گزارش را به مسئولان مربوطه اعلام خواهند کرد.

احمدآبادی تاکید کرد: در صورتی که مشخص شود پیمانکاری استانداردهای دانشگاه در خصوص طبخ و توزیع غذا را رعایت نمی کند موضوع به طور حتم از سوی دانشگاه پیگیری و دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی روزهای گذشته جمعی از دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه فاطمیه و جمعی از دانشجویان پردیس کشاورزی دانشگاه تهران نسبت به کیفیت غذا معترض بودند.

مرتبط ها