کد خبر: 310392

حاتمی خبر داد:

برگزاری مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی

عضو شورای مرکزی صنفی دانشجویان وزارت بهداشت از برگزاری مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در تاریخ دهم و یازدهم اردیبهشت‌ ماه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» علیرضا حاتمی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دومین مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دهم و یازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مجمع با حضور نمایندگان دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور  صبح و عصر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این اجلاس دو روزه حضور سعید نمکی وزیر بهداشت در بین دانشجویان خواهد بود که این برنامه اولین حضور رسمی وزیر تازه کار در یک اجلاس دانشجویی در سطح کشوری است.

وی در پایان عنوان کرد: در این مجمع نمایندگان شوراهای صنفی دانشجویان با ارائه گزارش به مسئولان وزارت بهداشت به بررسی آخرین وضعیت دانشگاه‌های علوم پزشکی در بخش‌های دانشجویی و آموزشی پرداخته و مطالبات دانشجویان علوم پزشکی را به گوش مسئولان خواهند رساند.

مرتبط ها