کد خبر: 311388

جشن ازدواج ۶۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا شد

جشن ازدواج ۶۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور ریاست و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، کوروش عزیزی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک پیوند این زوج‌های دانشجو، مطرح کرد: علاوه بر هدایای تقدیم شده به این زوج ها، به تمامی دانشجویان مزدوجی که تقاضای مسکن دانشجویی نموده اند، خوابگاه مناسب متاهلین تحویل شده است و در صورت دریافت درخواست‌های جدید، این روند ادامه خواهد یافت.

عزیزی گفت: ازدواج صحیح و بر اساس شناخت و انتخاب همسر مناسب می‌تواند سلامت روحی و جسمی آینده یک جامعه را تضمین نموده و ضامن بقاء و بالندگی یک کشور گردد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: خانواده به منزله کوچکترین سلول یک جامعه، وظیفه خطیر تشکیل و راهبرد یک جامعه را بر عهده دارد و از این روست که فساد خانواده می‌تواند فساد جامعه و صلاح خانواده، اصلاح اجتماع را به دنبال داشته باشد.

علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خوشبختی را مقوله‌ای درونی معرفی کرد و گفت: زوج‌های جوان باید از پرداختن افراطی به ظواهر امور خودداری نموده و چشم و هم چشمی را در زندگی خود راه ندهند.

بهادر تصریح کرد: روز‌های سخت زندگی می‌گذرند و ایام خوشی و رفاه خواهند رسید، مهم این است که در روز‌های سخت در کنار هم بمانید و کمر زیر بار این مشکلات خم نکنید و مطمئن باشید که در آینده با افتخار و دل خوش از روز‌های گذشته یاد خواهید کرد.

در ادامه این آئین، بخش صندلی داغ با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد و علی بهادر به شرح آغاز زندگی زناشویی خود و نقل خاطراتی از آن روز‌ها پرداخت. اهداء هدایا، اجرای موسیقی پاپ، مسابقه، مداحی و صرف شام از دیگر بخش‌های این برنامه بود.