کد خبر: 3129

استعفای محسن هاشمی

نابسامانی ناگهانی در مترو و ایجاد نارضایتی برای شهروندان تهرانی از هفته گذشته به موضوع داغ رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از جهان، هر چند که شهرداری تهران پیش از این بارها نسبت به عدم همکاری دولت برای بالابردن ظرفیت حمل و نقل مترو از طریق تامین منابع مالی اعتراض کرده بود، اما بسیاری از تحلیلگران ایجاد نارضایتی ناگهانی حاصل از نابسامانی های مترو را تصادفی نمی دانند.

در همین رابطه خبرنگار جهان با خبر شد شورای تامین استان تهران چند روز قبل با حضور مسئولین شهرداری و مترو و به ریاست استاندار تهران جلسه ای تشکیل داد و این مساله را بررسی نمود.

بنابراین گزارش، هر چند که شرکت کنندگان این جلسه به ویژه مسئولین استانداری تا این لحظه از پاسخگویی به خبرنگاران طفره می روند اما طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار ما، جمع بندی این جلسه بر این اساس بوده است که وقوع حوادث پیاپی در روزهای گذشته در مترو تهران نمی تواند اتفاقی باشد و مدیرعامل مترو نیز متعهد شده که در سریع ترین زمان ممکن برخی از این مشکلات را مرتفع نماید.

از سوی دیگر خبرگزاری ها از استعفای مدیرعامل مترو خبر دادند، اما محسن هاشمی با تکذیب این خبر اعلام کرده است که از زمان حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران تاکنون، 5 باز استعفا داده‌ام ولی آقای قالیباف تاکنون با استعفاهای بنده موافقت نکرده است.

با اینکه شهردار تهران هنوز هیچ پاسخی مبنی بر موافقت یا  مخالفت با استعفای محسن هاشمی نداده است، اما یکی از نزدیکان قالیباف به خبرنگار ما گفت: شهردار تهران از عملکرد محسن هاشمی رضایت دارد و بعید است با استعفای وی موافقت کند.

مرتبط ها