کد خبر: 314654

در قالب طرح جهادی صورت گرفت؛

اعزام پزشکان متخصص دانشگاه آزاد به منطقه محروم جازموریان

مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲۰ نفر از پزشکان متخصص در قالب گروه جهادی به منطقه محروم جازموریان اعزام شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازایسنا، دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور پزشکان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق محروم گفت: ۲۰ نفر از پزشکان متخصص و متعهد به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب گروه جهادی به منطقه محروم جازموریان در استان کرمان اعزام شدند.

وی افزود: در سفر کاری که اسفندماه به دستور دکتر ولایتی به استان کرمان داشتیم، با درد و رنج مردم شریف روستاهای منطقه جازموریان که متأسفانه سال‌هاست مورد بی‌مهری و کم‌توجهی مسئولان دولتی قرار گرفته‌اند، روبرو شدیم و بنا شد با کمک فعالان جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در حد توان به این مردم شریف و شیعه اهل‌بیت (ع) خدمت کنیم.

مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در گام اول و در آستانه عید نوروز ۹۸ به کمک برخی اساتید و افراد خیّر، ۱۶ قلم مواد غذایی شامل آرد، قند، چای، روغن، برنج، کفش و لباس میان روستاییان آن منطقه توزیع شد، خاطرنشان کرد: در گام دوم در آستانه عید سعید فطر به لطف خداوند ٢٠ نفر از پزشکان داوطلب و جهادی دانشگاه آزاد اسلامی شامل فوق تخصص بیماری‌های کودکان، متخصص زنان و مامایی، متخصص جراحی‌های عمومی، متخصص بیماری‌های دندان و سایر گرایش‌های پزشکی عازم جازموریان شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نصیری افزود: این افراد در مدت حضورشان در آن منطقه به ۲۳ روستا سرکشی و یک هزار و ۵۰۰ نفر را معاینه و درمان خواهند کرد.

مرتبط ها