کد خبر: 315318

آلمان نه تنها قادر به معجزه نیست که تعهداتش را هم نمی‌تواند انجام دهد

مسئول بسیج دانشجویی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد با اشاره به اظهارات «هایکو ماس» در تهران افزود: ما از مسئولان آلمانی انتظار معجزه نداریم، ولی عمل به تعهدات معجزه نیست و عرضه می‌خواهد که مسئولان دولت آلمان ندارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سید مجتبی قدسی مسئول بسیج دانشجویی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد در نشست خبری که صبح امروز با حضور مسئولان بسیج دانشجویی چند دانشگاه بزرگ تهران در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار ‌شد با اشاره به حضور هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در ایران گفت: ابتدا باید یادآوری کنیم که هواپیمای وزیر خارجه کشورمان در مونیخ آلمان به زمین نشست و آنها از ترس آمریکا به هواپیمای آقای ظریف بنزین ندادند. حال « هایکو ماس» با چه رویی به ایران آمده است؟

وی در ادامه با اشاره به اظهارات «هایکو ماس» در تهران افزود: ما همانطور که «هایکو ماس» روز گذشته گفت از آنها انتظار معجزه نداریم، ولی عمل به تعهدات معجزه نیست و عرضه می‌خواهد که مسئولان دولت آلمان ندارند.

قدسی اضافه کرد:  اگر آنها عرضه عمل کردن به تعهداتشان را ندارند چرا وقت ملت ایران را گرفتند و پای میز مذاکره آمدند.مسئولان آلمانی باید حتما برای این کار از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند.

مرتبط ها