کد خبر: 316227

استقرار کانکس نیروی انتظامی در اطراف خوابگاه‌های شهید چمران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: طی جلسه‌ای که امروز، ۲۸ خرداد در کمیسیون دانشجویی فرمانداری اهواز برگزار شد، مقرر شد کانکس نیروی انتظامی در اطراف خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز استقرار یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مصطفی حیدری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین پیگیری‌ها از ماجرای زورگیری‌های اطراف خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در ادامه پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام دادیم، امروز ۲۸ خرداد با حضور جمعی از مسئولین استانی در کمیسیون دانشجویی فرمانداری اهواز به بحث پیرامون این موضوع پرداختیم و مباحث مفصلی در این زمینه مطرح شد.

حیدری افزود: در نهایت تصمیم بر این شد که کانکس نیروی انتظامی در اطراف خوابگاه دانشگاه مجددا مستقر شود تا امینت دانشجویان تامین شود و این مسئله به تصویب کمیسیون دانشجویی فرمانداری اهواز رسید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: البته قرار است این موضوع در شورای تامین استان نیز مطرح و در صورت تصویب اجرایی شود و امیدواریم برای ترم تحصیلی آینده، این مهم محقق شود.