کد خبر: 317918

آغاز چهارمین مدرسه تابستانی پزشکی ویژه دانشجویان خارجی

چهارمین مدرسه تابستانی دوره پزشکی عمومی ویژه دانشجویان بین الملل با حضور دانشجویان اوکراینی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهارمین مدرسه تابستانی دوره پزشکی عمومی ویژه دانشجویان بین الملل در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از نهم تیرماه آغاز به کار کرد و تا دوم مرداد ماه ادامه دارد.

مدرسه تابستانی دوره پزشکی عمومی ویژه دانشجویان بین الملل از ۹ تیر ۹۸ با همکاری گروه‌های آموزشی داخلی، کودکان، جراحی عمومی، طب اورژانس، جراحی مغزواعصاب، زنان و زایمان و اورولوژی دانشکده پزشکی در بیمارستان‌های یاس، شریعتی، مرکز طبی کودکان، سینا و امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کرد.

شرکت‌کنندگان به مدت یک هفته توسط اساتید و تحت نظارت معاونین بین‌الملل گروه‌های مربوطه در بیمارستان های یاد شده آموزش می بینند. حاضران در مدرسه تابستانی دانشکده پزشکی در سال ۹۸ را ۱۰ دانشجو از کشور اوکراین شامل ۷ دختر و ۳ پسر تشکیل می‌دهند که از روز چهارشنبه ۵ تیرماه وارد ایران شدند.

تدوین برنامه مکتوب و مشخص آموزشی دانشجویان به زبان انگلیسی، معرفی یک مسئول نظارت بر اجرای بهینه برنامه آموزشی این دانشجویان و حمایت و راهنمایی دانشجویان در طول دوره و حضور آنها در بیمارستان، انجام هماهنگی‌های لازم با تمامی استادان و دانشجویان شرکت‌کننده در برنامه آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره، گزارش نمرات دانشجویان به صورت مکتوب و رسمی به معاونت بین‌الملل دانشکده پزشکی و ایجاد امکانات رفاهی ضروری برنامه این مدرسه تابستانی است.

دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان دوره گواهی شرکت در مدرسه تابستانی را برای حاضران صادر خواهد کرد.

مرتبط ها