کد خبر: 317999

بازگشت زوج محبوبِ کودکان ایرانی به روی آنتن

عمو مهربان و خاله رویا، زوج تلویزیونی محبوبی هستند که چندسالی است مهمان نگاه کودکان ایرانی شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «با ما بیا» که با هدف سرگرم سازی و ایجاد روحیه شاد و پرامید در کودکان و خانواده‌ها تولید می‌شود، تلاش می‌کند حس مشارکت مخاطبان را تقویت کند.

عمو مهربان و خاله رویا، زوج تلویزیونی محبوبی هستند که چندسالی است مهمان نگاه کودکان ایرانی شده‌اند و برنامه‌های متفاوت و شادی را طی این مدت از شبکه دو سیما روانه آنتن کرده‌اند. «موتور امداد» و «یک لقمه خنده» از جمله برنامه‌های پیشین این زوج در تلویزیون است؛ سید مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی که در زندگی واقعی هم با یکدیگر زوج هستند، هم در زندگی و هم برنامه‌سازی، تفاهم و درکی مشترک دارند.

مهربان با تشکیل یک ایستگاه تلویزیونی تصمیم دارد تا ارتباطی جدید با بچه‌ها برقرار کرده و با پخش کارتون‌های جذاب لحظاتی خوش برای آن‌ها فراهم کند. "با ما بیا" در دو بخش تولیدی و تامینی ارائه می‌شود و از طریق پل‌های ارتباطی، مشارکت مخاطبان را نیز به دنبال خواهد داشت. این برنامه پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

گفتنی است عوامل این مجموعه عبارتند از:
تهیه کننده: سید مجتبی ظریفیان، کارگردان: آزیتا رضایی، مدیر تولید: علیرضا امینیان، طراح دکور: فرشته وطن پور، مجری: سید مجتبی ظریفیان- آزیتا رضایی، سرپرست نویسندگان: آزیتا رضایی، آهنگساز: ارژنگ حقانی.

مرتبط ها