کد خبر: 318061

دعوت دنیزلی از چند بازیکن خارجی

چند بازیکن خارجی به کمیته فنی تراکتور توسط دنیزلی دعوت شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، کمیته فنی باشگاه تراکتور به ریاست مصطفی دنیزلی، چند بازیکن خارجی را برای تست گیری و سنجش حضوری به تبریز دعوت کرد.

این بازیکنان خارجی که تاکنون در لیگ ایران بازی نکرده‌اند به زودی به تبریز می‌آیند تا پس از تصمیم گیری سرمربی تراکتور به قرمزپوشان تبریز ملحق شوند.

بازیکنان دعوت شده در پست‌های مختلف سابقه بازی دارند.

گفتنی است؛ نقل و انتقالات تابستانی برای لیگ نوزدهم، از تاریخ 16 خرداد 1398 آغاز شده و روز 6 شهریور به پایان می‌رسد.

مرتبط ها