کد خبر: 319049

ستاره پرسپولیس قراردادش را تمدید کرد

قرارداد بازیکن تیم پرسپولیس برای یک فصل دیگر تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، قرارداد سیامک نعمتی با تیم فوتبال پرسپولیس تمدید شد. این قرارداد برای مدت یک سال تمدید شد تا نعمتی دو فصل دیگر در این تیم ماندنی شود.

نعمتی دو فصل پیش از تیم پیکان راهی پرسپولیس شد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

مرتبط ها