کد خبر: 319937

هاشمی:

یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد جریان فتنه است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الحمدلله امروز یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد اسلامی جریان فتنه و فتنه گران است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه جشنواره روایت فتنه که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: ماهیت فتنه ممزوج شدن حق و باطل است، کسانی می‌توانند از فتنه ها به سلامت عبور کنند که مجهز به بصیرت دینی و سیاسی و انقلابی باشند.

هاشمی افزود: 8 ماه نبرد مقدس در 88 کمتر از 8 سال دفاع مقدس نبود و به فرمایش پیشکسوتان حوزه دفاع و جهاد ابعاد سنگین و گسترده فتنه کمتر از دفاع مقدس نبود و مدیریت نائب امام زمان (عج) و مردم بصیر و انقلابی چشم فتنه را کور و از حدقه در آوردند.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از 50 جلد کتاب در خصوص فتنه 88 چاپ شده و باید روایت گری در خصوص فتنه ادامه داشته باشد تا دانشجویان و نوجوانان نسبت به ظلم اشرافیت علیه نظام مطلع باشند.

هاشمی ادامه داد: فتنه سختی و تلخی هایی دارد اما یکی از برکات فتنه به روایت معصومین (ع) این است که فتنه منافقان را رسوا و نابود می کند و در سال 88 بسیاری از مسئولین منافق چهره های مخفی آنها مشخص شد.

رئیس دفتر هماهنگی کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در فتنه‌ها هویت واقعی اشخاص مشخص می شود؛ شما دیدید که در 88 چه آیت‌الله ها،‌ سردارها، کارگزاران و اساتیدی رفوزه شدند و نسبتشان با نظام و انقلاب مشخص شد.

هاشمی افزود: آنهایی که از روایت گری فتنه ناراحت هستند و آن را عامل برهم زدن وحدت می دانند به زعم حقیر یا به بلوغ و بصیرت لازم نرسیدند و در جحالت بسر می برند یا از اعوان و انصار فتنه گران هستند که چنین اظهار نظر می کنند.

وی گفت: الحمدلله امروز یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد اسلامی جریان فتنه و فتنه گران  است.

هاشمی در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم توصیه کرد این جشنواره و برنامه ها باید در تمامی واحدهای دانشگاهی برنامه ریزی شوند.