کد خبر: 321883

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در شهرکرد

المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور ظهر یکشنبه در شهرکرد آغاز شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این المپیاد با بیان اینکه در المپیاد حدود دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار دانشجو از سراسر کشور وارد استان شده‌اند که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد، افزود: لازم است تمامی دستگاه‌های متولی امر دربرگزاری مطلوب این المپیاد سهیم باشند.

فرید براتی گفت: اکنون تمام زیرساخت‌های دانشگاه شهرکرد در اختیار دانشگاه علمی کاربردی استان برای میزبانی از این المپیاد قرار گرفته تا از ظرفیت اسکان و پذیرش و.... استفاده کنند.

وی بیان کرد: برگزاری این المپیاد ورزشی زمینه ساز توسعه بخش گردشگری و ورزش چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور نیز در این المپیاد ورزشی اظهار داشت: این المیپاد ورزشی با استاندارهای ورزشی برگزار می‌شود.

سید ابوالفضل تجلی افزود: یک هزار و ۷۷۷ نفر دختر ورزشکار برای شرکت در این دوره از المپیاد اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۶۱۴ دانشجو اعزام شدند.

تجلی تصریح کرد: در المپیاد ورزشی دوره گذشته ۴۸۰ دانشجوی دختر حضور داشتند اما در این دوره شاهد افزایش حضور بانوان در این رویداد ورزشی هستیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ادامه داد: قرعه کشی رشته‌های تنیس، بدمینتون و شطرنج امروز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: آشنایی با فرهنگ مناطق مختلف کشور از جمله اهداف اجتماعی برگزاری المپیاد است.