کد خبر: 321969

فعالیت ۲ موسسه آموزش عالی غیرقانونی اعلام شد

مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم فعالیت موسسه آموزش عالی بین‌المللی علوم و تحقیقات اروند و موسسه آموزش عالی غیردولتی، دانشگاه بین‌الملل علوم و تحقیقات ارس را غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، فعالیت مؤسسه آموزش عالی بین‌المللی علوم و تحقیقات اروند و موسسه آموزش عالی غیردولتی را غیرمجاز اعلام کرد.

بر اساس استعلام مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنا به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی، فعالیت‌های مؤسسه آموزش عالی بین‌المللی علوم و تحقیقات اروند غیرمجاز اعلام شد و این بنیاد فاقد مجوز فعالیت است.

همچنین براساس استعلام مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنا به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی، برای تأسیس مؤسسه آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی با عناوین: «دانشگاه بین‌الملل علوم و تحقیقات ارس»، «مؤسسه غیرانتفاعی علوم و تحقیقات ارس» و یا «مؤسسه آموزش عالی و بین‌المللی ارس» تا کنون مجوزی صادر نشده است.

از نظر دفتر گسترش آموزش عالی فعالیت آموزش عالی و صدور هرگونه مدرک رسمی دانشگاهی توسط آن واحد، غیرقانونی می‌باشد و فاقد مجوز فعالیت است.

مرتبط ها